کد خبر : 1251885 | 22 تیر 1394 ساعت 15:33 | 136.1K بازدید | 7 دیدگاه

در یک گزارش ویژه

حمله تند اکیپ به رئال مادرید و فلورنتینو پرز

خداحافظی غریبانه ایکر کاسیاس از رئال مادرید، بهانه ای شد برای نشریه فرانسوی اکیپ، تا یک بار دیگر به رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز، رئیس این باشگاه بتازد.

حمله تند اکیپ به رئال مادرید و فلورنتینو پرز
به گزارش "ورزش سه"، نشریه اکیپ مدت هاست که با فلورنتینو پرز بر سر مسائل مختلف اختلاف دارد و هر از چند گاهی، با انتشار مقالاتی بر علیه وی، دیدگاه های او در فوتبال را مورد انتقاد قرار می دهد.

شب گذشته این نشریه در نسخه دیجیتال خود، در واکنش به اتفاقات اخیر در رئال مادرید نوشت :" رئال مادرید با فلورنتینو پرز به یک باشگاه با کلاس پایین تبدیل شده است. بهترین باشگاه تاریخ فوتبال به گواهی تاریخ و آمار، برخی مواقع ارزش های خود را به توسط مدیریت باشگاه (فلورنتینو پرز) و گاه هوادارانش زیر سوال می برد.

1032639

به چند نمونه از این دست مسائل در زیر اشاره می کنیم:

1- حضور یک رئیس کوته فکر در راس باشگاه بنام فلورنتینو پرز و اقدامات عجیب او بطور مثال اخراج آنچلوتی


پرز ژوئن 2013 با کارلو آنچلوتی قراردادی سه ساله امضا کرد. این مربی توانست رئال ویران شده به دست مورینیو را سر و سامان داده و اتحاد بی سابقه ای در رختکن این تیم بوجود بیاورد. آنچلوتی رئال را سال 2014 به بزرگترین موفقیت تاریخش با کسب 4 افتخار ارزشمند رساند.
او موفق شد پس از 12 سال، رئال را قهرمان اروپا کرده و لادسیما را به ویترین افتخارات این باشگاه اضافه کند اما هیچ کدام از اینها برای پرز کافی نبودند و به جرم یک فصل بدون افتخار، کارلتو در پایان فصل پیش از سمت خود برکنار شد. پرز در حالی اقدام به اخراج مربی محبوب خود کرد که تقریبا تمام بازیکنان رئال از مربیشان بصورت علنی حمایت کرده بودند.

2 - ایجاد یک فضای متشنج و پرفشار برای اسطوره ای چون ایکر کاسیاس در چند سال اخیر

وقتی یکی از محصولات باشگاه (کاسیاس) که 25 سال است در تیم های پایه ای و اول باشگاه سابقه بازی دارد و همه افتخارات ممکن را نیز با این تیم کسب کرده، در فضایی غریبانه و بدون همراهی حتی یکی از اعضای باشگاه، مجبور به خداحافظی می شود، واکنش باشگاه به این خداحافظی،"آنفالو" کردن او در صفحات اجتماعی می شود.
کاسیاس در تمام سال های اخیر، کوچکترین حمایتی از سوی باشگاه در مقابل شایعات و جو منفی ای که بر علیه او ایجاد شده بود، احساس نکرد.

3- هوادارانی که به سرعت، نظر خود را نسبت به ستارگان تیمشان تغییر می دهند؛ بطور مثال کریستیانو رونالدو

رئال مادرید شاید تنها باشگاه بزرگ در دنیا باشد که هوادارانش می توانند در مقطعی، با حمایت ها و تشویق های خود، ستاره بزرگ تیمشان را به اوج برسانند و در مقطعی دیگر او را آماج توهین ها و اعتراضات خود قرار دهند. مورد اشاره، ستاره ای چون رونالدو است که بطور متوسط در 5 فصل اخیر، 50 گل برای رئال به ثمر رسانده.
نمونه این مساله را فصل گذشته در بازی مقابل لوانته شاهد بودیم. دو دستگی بین هواداران حاضر در برنابئو کاملا مشهود بود؛ بطوریکه واکنش تند این فوق ستاره را در پی داشت. شاید برنده سه توپ طلا در هر تیم دیگری حضور داشت، چنین واکنش هایی را از سوی هواداران مشاهده نمی کرد.

در این مقاله، به بی مهری های پرز در حق دل بوسکه و بازیکنانی نظیر ماکله له، گوتی و مورینتس نیز اشاره شده است.

دیدگاه‌ها