arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۱۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۴

تصاویر : قرائت بیانیه مشترک ایران و 1+5

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیانیه پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در وین را قرائت کردند.

وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیانیه پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در وین را قرائت کردند. زمانی که تمامی وزرای امور خارجه برای عکس یادگاری در سالن محل قرائت توافق هسته‌ای حضور پیدا کردند، لاوروف وزیر امور حارجه روسیه حضور نداشت.

لاوروف به دلیل اینکه سفر مهمی برای وی پیش آمد و مجبور به بازگشت به مسکو شد و نتوانست در زمان قرائت بیانیه در وین بماند. عکس های منتشر شده از این نشست را در زیر می بینید.



























نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
8
117
از این که وزیرخارجه ایران و پرچم ایران را در بین وزرا و پرچمهای بزرگترین قدرتهای جهان می بینم بر خود میبالم و از شدت افتخار روی ابرها پرواز میکنم.
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
3
79
خسته نباشي دلاور ديپلماسي ايران اميدوارم خداوند با اين همه سختيها و نامهربانيهايي كه از هر طرف در اين دنيا بر سر راهت گذاشت تا از يك امتحان سخت الهي براي حصول نتيجه اي شرافت مند براي مردم و كشورت كه با سر بلندي از اين امتحان بيرون آمديدو اقتدار اين كشور و مردم رو در مقابل زياده خواهان دنيا حفظ و ارزشمدار كرديد و هيچگاه آن لبخند زيبا كه هزاران معنا و مفهوم داشت را از لبانتان كنار نگذاشتيد اميدوارم خداوند شمارو در اين دنيا هميشه خندان و سربلند و صاحب عزت و عاقبت بخيري با دعاي مردم شريف ايران بنمايد انشاالله خسته نباشيد مردان پر افتخار ديپلماسي و منطق ايران زمين موفق باشيد
نظرات بینندگان